25-08-2010

Icetea en cupcakes.

In het weekend van 14 augustus organiseerde ik een baby shower (in Amsterdam) voor ca. 20 personen. De zwangere had gekozen voor een mul-tea-cul-tea party met zoete en hartige hapjes.

Zo waren er heerlijke scones, bonbons, sandwiches, spekkoeken, watermeloen...... En omdat het erg warm was serveerden we naast thee ook de favoriete verfrissende iceteas en de rooibos icetea van de teabar. Op mijn advies koos de zwangere ook voor Lily's onweerstaanbare cupcakes. Ik hoop dat Lily binnenkort ook de mini cupcake verkoopt want het eten van haar cupcakes laat niet veel ruimte meer voor andere heerlijke high tea hapjes. Toch maar eens informeren of ze dat wil doen.....

2 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet weet. Heb wel wat gezocht op internet en er is een zaak genaamd Taart je Taart in Amsterdam die mini cupcakes maakt: http://www.taartjetaart.com/. Ik heb echter geen persoonlijke ervaring met deze winkel. Ik hoop dat zij je misschien verder kunnen helpen, want mini cupcakes zijn inderdaad ideaal voor een baby shower!

    Groetjes,

    Mirtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap zeg dat je zoiets organiseert! Het klinkt fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen